Fredag = sköönt

åh vad dena dag har varit skön. jag har varit ledig hella dagen så jag sov länge och åt frukost framför tvn jag såg på underbara älskade den var bra men ursch så sorlig.  sen har jag väl inte gjort så mycket mera på min lediga dag än att sitta framför tv och dega. fast egentligen är det himla skönt att inte göra någonting ibland att inte behöva sitta i skolan och konsentrera sig,slippa gå upp tidigt man borde faktikst vara ledig lite mera i veckorna typ att man är ledig  var fjärde fredag så man får en liten längre helg :) men det kan man bara drömma om.
men iallafal så skall jag och shoppa imorn till stockholm det skall bli kul att få lite nya kläder.
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0