Underbara korta helg!

Den här helgen har gått otroligt snabbt och den har tillochmed varit en dag längre när jag var ledig på fredagen oxå. och när man har sovit länge tre dagar i rad nu så kommer det vara så  sjukt jobbigt att stiga upp kl 6 imorgon bitti . så här har min helg sett ut.
Fredag: städat me brorsan i lägenheten hela eftermiddagen, sen på kvällen var fridisen och jag ut till busö (vårdö)
och  fotofraferade lite men mest var det som en utflyckt :) det var en ljuvlig kväll och jag fick ganska bra solbilder.
Lördag: lill brorsan hade födelsedags kalas, det var lite jobbigt att ha en massa barn i åldern 9-11 springandes kring hela huset men man var ju själv i den åldern för inte alls så länge sen och man har väl redan glömt bort hur kul man hade när man hade barnkalas själv. På kvällen var jag till Frida på middag hon hade lagat flyggande Jakob och den var delikat! efterrätt var det å bestående av fruktsalad & glass sen slöade vi bara och senare for vi på en lite tripp till svinö och upp till vindmöllorna och fotade :) vidare hem till mej där vi såg robbinson och käkade rostatbröd med räkröra så lördagen var en riktigt ätar dag. ;)  
Söndag: hela dagen var slö gick med pyamas ti två tiden och var ute sen ut i det fina vädret, åt middag och for till stan  me mamma, vi var  till Laras & hennes mammas lägenhet där även frida & hennes mamma var väl där så pratade  vi  om när frida och jag ska vara hundvakter åt Laras hund när dom ska ti Kreta. ( Så frånemed onsdag och en vecka framåt  ska vi bo i stan i lägenheten) sen for vi hem därifrån och väl hemma så slöade jag ännu mera en riktigt slöar söndag kan man kalla det men det blir oftast söndagar. Iialafall har det varit en riktigt trevlig helg med underbart väder nu hoppas vi bara på lika fint väder i veckan tjiingeliing!   lägger upp lite bilder från fredagens utflykt. :)







Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vad fina bilder! (:

2009-04-27 @ 21:56:21
URL: http://hujla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0