Vårväder


Den här veckan har verkligen börjat bra:) igår for jag till skolan till kl 9 och sen fick vi redan fara hem kl halv 11! jihuuu! och idag har jag varit ledig, det var väldans skönt att få sova så idag har jag bara slöat varit ute lite, och pysslat på med dit&dat men det som är mera underbart är att jag är ledig även imorngon, wihuu! och då skall Fridisen komma hit och då skall jag laga min berömda Gröt så skall vi luncha ihop ;) det blir nog väldans nice. sen skall jag förvånarts värt tillbaka till skolan på torsdagen å ha föredrag, men det går nog bra. På fredan ska jag väl oxå till skolan, men då lär vi inte ha många timmar, efter lunch borde vi nog få fara hem! :) kan denna vecka bli mera softare?
och nu börjar man verkligen känna att våren är här, för näsan bara rinner och ögonen kliar, jag hatar pollen!
men ähh det går över och snartsnart om typ lite mera en 1 månad så är sommaren här! :D
man blir så glad av att tänka på de! ibland är livet bra härligt :)
 Vårhälsningar M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0