Utkast: Ursch vad ...

Ursch vad jag ogillar söndargar visst man är ledig hela dagen men man vet att man

måste till skolan dagen efter och att man måste stiga upp jätte tidigt och helst skulle man vilja

sova minst 4 timmar till.  Men man skall inte klaga för inte blir det någge bättre av det :)
joatt igår var jag till stockholm och shoppade det var nice förutom att Lillebrorsan blev
gnällig å trött. men det förstår jag egentligen för vad är det för roligt och titta på tjej kläder
när man är en pojke på 10 år. Jag hittade ganska mycket bl a
linnen,t-shirtor, skor, tunika, en kofta m m så jag är nog helt nöjd.
och idag sov jag till 1 så jag har inte hunnit med så mycket men jag var iaf ut på en promenad å vart å
tittat på brorsans lägenhet.

Så nu borde jag egentligen gå och sova men med tanke på att jag sov så länge i morse så
kommer det ta en bra stund för mig att sommna ikv.
men ähh jag får helt enkelt skylla mej själv och den här
veckan är ändå rätt soft.
goodnight:)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0