Midsommar firandet :)

ÄR det sommar? Eller Är det sommar?
den frågan jag ställer mej  själv just nu :s vädret är Kakka dåligt och vad är det för dag imorn? Jo midsommar,
känns det som de, svar: NEJ !
jag hoppas verkligen att det är någorlunda väder imorn, att solen skinner och att det inte är så kalt :) 
för är det likadant väder som det har varit nu ikv, blir det inga lika trevligt.
ikv så har vi lövat, och det var verkligen sviiin kallt ute + att det regnade, jag frös som bara den fast jag hade tjocktröja,jacka, jeans,utebyxor och vantar. Det känns mera som oktober än Juni :(
menmen.. imorn ska jag iaf bära midsommar krona och det har typ blivit en tradition.
sen på kvällen bär det ut till eckerö med brudsen :)) det blir nog väldans trevligt iaf, och vi ska nog iaf se till att vara uppe tills solen går upp igen:D
SÅ glad midsommar på er alla, och ta det nu inte allt för lungt, men ändå med måtta ;)

PossiPoss Melissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0