Jag är tillbaka ;)

Jamåsäga att det var en tid sen sist nu :) men jag har inte haft tid riktigt, det har vartit så fullt upp hela tiden
har t ex hunit bot i stan en vecka å firat valborg och gjort en annat massa skoj och så har jag blivit en riktigt one three hill nörd, är helt såld. Så det är inte så svårt att fatta att jag inte har haft tid att blogga.
men jag lovar att jag ska börja blogga mera nu, eller jag lovar ingenting.
men iallafall var vi ett gång i stadshusbacken och spelade kubb  igår kväll det var trevligt och skrattigt men ursch vad jag vill ha en lägenhet istan nu allt måste planeras så när man bor i lumparland man måste tex planera hur man kommer in till staden och hur man kommer hem, bor man istan kan man ju för fasiken cykla. Orättvist, menmen är man lantis så är man lantis! men nuu ut å steka (H) hahhaha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0